مدیریت و اخلاق
دنیا امروزنیازمند مدیران با اخلاق است
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


اگر می‌خواهید در اوج بمانید، باید به همان اندازه سخت‌تر كار كنید.

مدیر وبلاگ : دکتر بهرام جاویدی نژاد
نظرسنجی
به چه میزان از مطالب این وبلاگ راضی هستید؟






 

11 ریسک های مهم در بانک ها در سال 2018 و بعد از آن

 

31 ژوئیه 2018

 

در طول دهه، صنعت خدمات مالی به دلیل عوامل داخلی و خارجی، از جمله تغییر مدل مدل کسب و کار، تصویب فن آوری های پیشرفته، تغییر محیط های نظارتی و غیره، به تغییرات چشمگیر تبدیل شده است. بخش بانکی مدرن، یک اکوسیستم بسیار پیچیده است که سهامداران زمینه های مختلف - اینترنت، شرکت های فن آوری، راه اندازی - نقش به طور فزاینده ای تاثیر گذار است.

 

در یک محیط پیچیده پیچیده ای از صنعت خدمات مالی، پیچیدگی های جدید بوجود می آیند، و نیاز به تعدیل در سیستم های مدیریت ریسک و رویه ها وجود دارد. برای موسسات مالی، گسترش مجموعه ای از خطرات که با انواع جدیدی از بازیکنان به وجود می آید، تکنولوژی های جدید، پیچیدگی های در حال افزایش قوانین ملی و بین المللی و همچنین تغییر رفتار مصرف کننده، سرمایه گذاری های قابل توجه منابع را به منظور رفع خطرات مالی و دیگر موارد طبیعی انجام می دهد. نتیجه این تغییرات. بیش از همیشه، مسئولین ریسک و مسئولیت پذیری نقش مهمی در نظارت و مدیریت این خطرات دارند تا تضمین کننده تغییرات بی خطر بانکی و تداوم کسب و کار خود باشند.

 

در ساده ترین حالت، خطر را می توان به عنوان عدم قطعیت رویداد در آینده شناخت. در زمینه بانکی، قرار گرفتن در معرض عدم اطمینان یک نتیجه، جایی که قرار گرفتن در معرض می تواند به عنوان موقعیت / سهام یک بانک در بازار تعریف شود.

بانک ها با توجه به سوابق بدنبال انجام کارها بصورت صحیح می باشند و حاضر هستند برای انجام بی عیب و نقص، میلیاردها دلار خرج می کردند

این رو برای درک خطرات مختلف خطراتی که هر بانک در سال 2018 و بعد از آن بروز می کند، حیاتی است.

 

خطرات بانکی می تواند به طور گسترده ای تحت 11 طبقه طبقه بندی شود:

 

1-   ریسک کسب و کار / استراتژیک

2-   ریسک پذیرش

3-   ریسک اعتباری

4-   ریسک امنیت سایبری

5-   ریسک نقدینگی

6-   ریسک بازار

7-   خطر اخلاقی

8-   ریسک بانکی باز است

9-   ریسک عملیاتی

10  -خطر انتقادی

11-خطر سیستمیک

 

1. کسب و کار / خطر استراتژیک

ریسک کسب و کار که از یک استراتژی تجاری بانکی در بلندمدت است ، در معرض خطر است. هنگامی که یک بانک قادر به انطباق با محیط های در حال تغییر به سرعت به عنوان رقبای خود نمی شود، با خطر از دست دادن سهم بازار، خرید و یا تعطیل کردن شعب مواجه می شود.

فناوری تغییر چشم انداز بانکی در سرعت فوق العاده سریع است. نسل هزاره به تغییر و تحول شدیدی در ارتباطات بانکی نیاز دارد، که عمدتا توسط چهار کلیک بر روی تلفن های همراه خود به جای صف های طولانی در شعب بانک انجام می شود.

بانک ها باید چارچوب مقررات و نحوه عمل  قدیمی سیستم های بانکی را بازنگری کنند  از انجام امور بصورت سنتی خودداری نمایند و از سیستم های پایان کار بانکی کارآمدتر و سریعتر را استفاده نمایند  تا تقاضای مصرف کننده دیجیتال بی حد و حصر را برآورده کنند.

ما قبلا بانک های مترقی مانند BBVA، DBS را می بینیم، در نوآوری های تکنولوژیکی پیشرفت هایی را انجام می دهند تا با تقاضای مصرف کننده روبرو شوند - از طریق همکاری های استراتژیک، خرید و یا تحولات داخلی. علاوه بر این، بازیکنان فن آوری غیر مالی مانند گوگل، آمازون، آلبیابا، Tencent هم به شدت در حال توسعه و یا سرمایه گذاری در توسعه داخلی در فن آوری جدید سن برای ارائه خدمات مالی خاص به پایگاه های کاربر گسترده خود هستند.

( مترجم : در واقع استفاده از شرکت هایی که در امور فناوری مطرح هستند مانند گوگل که خود او هم در فکر انجام این امور است . منظور می باشد .)

 

2. ریسک پذیرش

در فوریه امسال U. S. Bancorp موافقت کرد که 613 میلیون دلار به جریمه های مربوط به نقض قانون اسرار بانکی و یک برنامه معیوب AML برای مقامات ایالت و فدرال پرداخت کند. این ناشی از ناکامی بانک ها در اتخاذ و اجرای یک برنامه رعایت موثر با کنترل های داخلی، تست و آموزش بود.

منبع: هزینه سوء رفتار بانک، تحقیق MEDICI

بر طبق گزارش بانک بین المللی (BIS)، در زمینه بانکی، ریسک رعایت به عنوان خطر تحریم های قانونی یا نظارتی، از دست رفتن مالیات یا زیان به اعتبار تعریف می شود که بانک ممکن است به دلیل ناتوانی در رعایت آن باشد قوانین، مقررات، قوانین، استانداردهای سازمان خود تنظیم کننده، و کدهای رفتار قابل اجرا برای فعالیت های بانکی آن.

بانکها برای ایجاد یک زیرساخت برای سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده ها و مدیریت اسناد حقوقی موثر ضروری است. مدیریت ارشد یک بانک نقش مهمی در شکل گیری، برقراری ارتباط و مدیریت سیاست های انطباق در تمام واحدهای تجاری بانک برای به حداقل رساندن ریسک رعایت می کند.

در سال های اخیر، بانک ها راه حل های تکنولوژیکی (RegTech) را در موارد مختلف - مدیریت داده ها، هویت دیجیتال، e-KYC / AML / CFT، نظارت و کنترل تقلب، نظارت، یکپارچگی داخلی، گزارشات قانونی، مدیریت ریسک و غیره شروع کرده اند. Startup ها مانند Trulioo، Signzy، Onfido با استفاده از بانک ها برای فعال کردن هویت های دیجیتال و ارائه خدمات مشتری بدون درز با استفاده از ابزارهای موثر که جمع آوری و ارزیابی حجم زیادی داده ها را انجام می دهند و انجام وظایف مرتبط انجام می دهند، کار می کنند

 

 

3. ریسک اعتباری

ریسک اعتباری یکی از مواردی است که اکثر مردم با آن آشنا می شوند؛ چرا که اقتصادها همچنان از رویدادهای اخیر در تاریخ خدمات مالی، بهبود می یابند: بحران بدهی. هر دو بانک جهانی و ملی به علت ارزیابی نادرست و نظارت بر احتمال پیش بینی نرخ بالقوه پرداخت وام توسط وام گیرندگان وام گیرندگان غیرمستقیم ضرر زیادی را متحمل شد. این فساد به میلیاردها دلار رسید و میلیون ها نفر به ادم های  بیکار تبدیل شدند.

کمیته بازل بانک نظارت بر ریسک اعتباری را به عنوان بالقوه تعیین می کند که وام گیرنده بانک یا معامله گر در انجام وظایف پرداخت خود با شرایط مورد توافق با بانک مواجه خواهد شد. این شامل هر دو عدم اطمینان در بازپرداخت وجوه بانکی و بازپرداخت وجوه در زمان است.

این می تواند به دلایل زیر رخ دهد:

درآمد نامناسب از وام گیرندگان

چارچوب ارزیابی نامناسب

شکست کسب و کار وام گیرندگان

عدم تمایل وام گیرندگان برای بازپرداخت

 




ادامه مطلب


نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها : 11 ریسک های مهم در بانک ها در سال 2018 و بعد از آن،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 CECL

 (Current Expected Credit Losse جریان انتظار ضرر حاصل از اعتبارات)

 برای بانک های کوچک به تاخیر افتاد

 

توسط: کیه لاو هاسلت، مدیر عامل مدیر بانک

18ژوئیه ، 2019

 

بانک های امیدوار به تاخیر در حسابداری استاندارد جدید می توانند آرزوی خود را پس از تغییر در نحوه تعیین تاریخ موثر استانداردهای جدید، تغییر دهند.

 

در 17 ژوئیه هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) پیش بینی کرد که تاریخ موثر تغییرات عمده حسابداری مانند شناخت درآمد، اجاره نامه و - کلیدی موسسات مالی - مدل تخمین زده پیش بینی اعتبار در حال حاضر (CECL). هیئت مدیره امیدوار است که زمان اضافی برای شرکت های کوچکتر با منابع کمتر فراهم شود و فضای بیشتری برای یادگیری از تلاش های انجام شده از همتایان بزرگتر فراهم شود. بر اساس این پیشنهاد، بانک های اجتماعی و اتحادیه های اعتباری در حال حاضر تاریخ موثر 1 ژانویه 2023 برای اجرای CECL.

پیشنهاد هیئت مدیره همچنین امداد رسانی به دسته جدیدی را که آنها "کمپانی های گزارش دهی" نامیده اند، فراهم می کند و به این ترتیب سه شنبه های سه جانبه را به دو گروه ساده تقسیم می کنند. این پیشنهاد، تاریخ موثری را در سال 2020 برای شرکت هایی که با کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده پرونده دارند و در غیر این صورت به عنوان یک شرکت گزارش دهی کوچک طبقه بندی می شوند، حفظ می کند

 

CECL بانكها را مجبور خواهد كرد كه ذخایر كاهش طول عمر را در كاهش وام به جای گذاردن زمانی كه احتیاج به از دست رفتن آن است، بپردازد. استاندارد از سال 2016 تا کنون در صنعت مورد بحث و جدل قرار گرفته است و گروه های بانکی و اعضای کنگره در سال های مداخله ناکارآمد به دنبال تأخیر بوده اند.

اما در روز چهارشنبه، برخی در نهایت آنچه را که دنبالش بودند، دریافت کردند. پیش از جلسه 17 ژوییه، عضو هیئت مدیره، سوزان کسپر، عضو هیئت مدیره، گفت که پیشنهاد تاخیر CECL برای بسیاری از بانک ها به عنوان چنگ زدن به FASB و چگونگی تعیین تاریخ موثر برای استانداردهای مختلف مطرح شده است.

در گذشته، FASB یک استاندارد حسابداری جدید را به تصویب رساند و یک سال موثر برای فیلترینگ SEC و نهادهای تجاری عمومی را در یک سال تعیین کرد، سپس شرکت های خصوصی و سازمان های غیر انتفاعی سالی را برای تطبیق با آنها ارائه داد. شکاف در تاریخ، محدودیتهای منابعی را که ممکن است این شرکتها با آن مواجه شوند و همچنین تقاضا برای خدمات خارج از کشور، شناسایی کند و زمان برای شرکتهای کوچکتر فراهم شود تا از درسهای پیادهسازی شرکتهای بزرگ یاد بگیرند. با این حال، شورای مشاوره هیئت مدیره می گوید این ممکن است زمان کافی نداشته باشد.

"آنچه که آموخته ایم ... این است که شرکت های کوچکتر انتظار بیشتری دارند تا روند اتخاذ را آغاز کنند." "بسیاری از بانک های جامعه ای وجود دارند که حتی فرایند فکر کردن درباره آنچه که باید انجام دادند برای اعمال استاندارد از دست دادن اعتبار، حتی آغاز نشده است."

زمان اضافی باید این شرکت ها را قادر به هضم و انجام تعمیرات اساسی از دست دادن اعتبار با استفاده از منابع موجود بنماید . هارولد شرودر، عضو FASB، در طی این نشست گفت که بانکداران به او می گویند که می توانند به سرعت "استانداردهای CECL" را در "رویکرد انطباق" به عنوان "تمرین جعبه چک" برای بانک های خود اعمال کنند. اما، آنها به او می گویند که آنها نیاز به زمان بیشتری دارند، اگر آنها می خواهند CECL را به نحوی اجرا کنند که به آنها اجازه می دهد از تصمیمات تجاری استفاده کنند.

"شرکت هایی که من با انها صحبت می کردم، به طور جدی این استانداردها را به عنوان فرصتی برای بهبود می پذیرند؛ انها میگفتند: "ما می خواهیم داده ها از طریق سیستم های ما جریان یابد، اما زمان بیشتری نیاز دارد."

هیئت مدیره همچنین یک دسته بندی فیلترینگ SEC را به نام "کم گزارش دهندگان شرکت" یا SRC ها پذیرفته است. SEC یک شرکت کوچک گزارشگری را به عنوان شرکتی با شناور عمومی کمتر از 250 میلیون دلار معرفی می کند یا درآمد سالانه آن کمتر از 100 میلیون دلار است و هیچ شناور سالانه یا شناور عمومی کمتر از 700 میلیون دلار نیست. برای CECL، SRCs همانند اهداف خصوصی و غیر انتفاعی هستند. شرکت هایی که دارای تاریخ موثر 2023 هستند، می توانند پیش از این استاندارد را اتخاذ کنند.

پیشنهادی برای تمدید CECL تاریخ موثر برای شرکت های کوچک، پشتیبانی از طرف هیئت مدیره به طور هماهنگ صورت گرفت. این پیشنهاد در حال حاضر در برابر نظر عمومی است.

مایک لاندبرگ، مدیر مالی موسسات مالی در شرکت حسابداری RSM ایالات متحده، می گوید: "روند جمع آوری، تمیز کردن و اعتبار [وام از دست دادن داده ها طولانی تر از انتظار ما بوده است." "داشتن زمان بیشتر برای [برای بانک ها] برای اجرای مسیرهای موازی یا اصلاح مدل های خود واقعا، واقعا مفید است."

لاندبرگ اشاره می کند که بانک های کوچک اکنون نزدیک به شش سال برای پیاده سازی استاندارد، که در سال 2016 به تصویب رسیده اند، نیز وقت دارند.

او می گوید: «[پیاده سازی] مدت زیادی طول می کشد و یک پروژه بزرگ است. "قطعا" وضعیت پا را از گاز خارج نکنید ". این زمان برای دریافت آن درست است. "

FASB همچنین کمک های اضافی به موسسات مالی با یک سند Q و A جدید منتشر شده در مورد پیش بینی "قابل قبول و قابل اطمینان" ارائه داد و یک جشنواره چند شهر برای دیدار با تمرین کنندگان کوچک و بانکداران اعلام کرد. کورپس می گوید Q & A به نظر می رسد که بانک ها باید کار کنند تا یک پیش بینی ایجاد کنند و بانک های پیش بینی شده دیگری را نیز در نظر بگیرند.

"من فکر می کنم که مردم واقعا با کلمه" پیش بینی "عصبی هستند،" او می گوید. "آنچه که ما تلاش کردیم در پرسش و پاسخ روشن شود، این است که واقعا فقط برآورد شده است، و همچنان توضیح می دهد که چه برآوردی باید باشد."

 

 

 جریان انتظار ضرر حاصل از اعتبارات) Current Expected Credit Losses (CECL برای بانک های کوچک به تاخیر افتاد

توسط: کیه لاو هاسلت، مدیر عامل مدیر بانک

ژوئیه 18، 2019

مترجم : دکتر بهرام جاویدی نژاد






نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها : CECL (Current Expected Credit Losse جریان انتظار ضرر حاصل از اعتبارات) برای بانک های کوچک به تاخیر افتاد،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

 جریان انتظار ضرر حاصل از اعتبارات) Current Expected Credit Losse  (   CECL برای بانک های کوچک به تاخیر افتاد

توسط: کیه لاو هاسلت، مدیر عامل مدیر بانک

ژوئیه 18، 2019

 

بانک های امیدوار به تاخیر در حسابداری استاندارد جدید می توانند آرزوی خود را پس از تغییر در نحوه تعیین تاریخ موثر استانداردهای جدید، تغییر دهند.

 

در 17 ژوئیه هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) پیش بینی کرد که تاریخ موثر تغییرات عمده حسابداری مانند شناخت درآمد، اجاره نامه و - کلیدی موسسات مالی - مدل تخمین زده پیش بینی اعتبار در حال حاضر (CECL). هیئت مدیره امیدوار است که زمان اضافی برای شرکت های کوچکتر با منابع کمتر فراهم شود و فضای بیشتری برای یادگیری از تلاش های انجام شده از همتایان بزرگتر فراهم شود. بر اساس این پیشنهاد، بانک های اجتماعی و اتحادیه های اعتباری در حال حاضر تاریخ موثر 1 ژانویه 2023 برای اجرای CECL.

پیشنهاد هیئت مدیره همچنین امداد رسانی به دسته جدیدی را که آنها "کمپانی های گزارش دهی" نامیده اند، فراهم می کند و به این ترتیب سه شنبه های سه جانبه را به دو گروه ساده تقسیم می کنند. این پیشنهاد، تاریخ موثری را در سال 2020 برای شرکت هایی که با کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده پرونده دارند و در غیر این صورت به عنوان یک شرکت گزارش دهی کوچک طبقه بندی می شوند، حفظ می کند

 

CECL بانكها را مجبور خواهد كرد كه ذخایر كاهش طول عمر را در كاهش وام به جای گذاردن زمانی كه احتیاج به از دست رفتن آن است، بپردازد. استاندارد از سال 2016 تا کنون در صنعت مورد بحث و جدل قرار گرفته است و گروه های بانکی و اعضای کنگره در سال های مداخله ناکارآمد به دنبال تأخیر بوده اند.

اما در روز چهارشنبه، برخی در نهایت آنچه را که دنبالش بودند، دریافت کردند. پیش از جلسه 17 ژوییه، عضو هیئت مدیره، سوزان کسپر، عضو هیئت مدیره، گفت که پیشنهاد تاخیر CECL برای بسیاری از بانک ها به عنوان چنگ زدن به FASB و چگونگی تعیین تاریخ موثر برای استانداردهای مختلف مطرح شده است.

در گذشته، FASB یک استاندارد حسابداری جدید را به تصویب رساند و یک سال موثر برای فیلترینگ SEC و نهادهای تجاری عمومی را در یک سال تعیین کرد، سپس شرکت های خصوصی و سازمان های غیر انتفاعی سالی را برای تطبیق با آنها ارائه داد. شکاف در تاریخ، محدودیتهای منابعی را که ممکن است این شرکتها با آن مواجه شوند و همچنین تقاضا برای خدمات خارج از کشور، شناسایی کند و زمان برای شرکتهای کوچکتر فراهم شود تا از درسهای پیادهسازی شرکتهای بزرگ یاد بگیرند. با این حال، شورای مشاوره هیئت مدیره می گوید این ممکن است زمان کافی نداشته باشد.

"آنچه که آموخته ایم ... این است که شرکت های کوچکتر انتظار بیشتری دارند تا روند اتخاذ را آغاز کنند." "بسیاری از بانک های جامعه ای وجود دارند که حتی فرایند فکر کردن درباره آنچه که باید انجام دادند برای اعمال استاندارد از دست دادن اعتبار، حتی آغاز نشده است."

زمان اضافی باید این شرکت ها را قادر به هضم و انجام تعمیرات اساسی از دست دادن اعتبار با استفاده از منابع موجود بنماید . هارولد شرودر، عضو FASB، در طی این نشست گفت که بانکداران به او می گویند که می توانند به سرعت "استانداردهای CECL" را در "رویکرد انطباق" به عنوان "تمرین جعبه چک" برای بانک های خود اعمال کنند. اما، آنها به او می گویند که آنها نیاز به زمان بیشتری دارند، اگر آنها می خواهند CECL را به نحوی اجرا کنند که به آنها اجازه می دهد از تصمیمات تجاری استفاده کنند.

"شرکت هایی که من با انها صحبت می کردم، به طور جدی این استانداردها را به عنوان فرصتی برای بهبود می پذیرند؛ انها میگفتند: "ما می خواهیم داده ها از طریق سیستم های ما جریان یابد، اما زمان بیشتری نیاز دارد."

هیئت مدیره همچنین یک دسته بندی فیلترینگ SEC را به نام "کم گزارش دهندگان شرکت" یا SRC ها پذیرفته است. SEC یک شرکت کوچک گزارشگری را به عنوان شرکتی با شناور عمومی کمتر از 250 میلیون دلار معرفی می کند یا درآمد سالانه آن کمتر از 100 میلیون دلار است و هیچ شناور سالانه یا شناور عمومی کمتر از 700 میلیون دلار نیست. برای CECL، SRCs همانند اهداف خصوصی و غیر انتفاعی هستند. شرکت هایی که دارای تاریخ موثر 2023 هستند، می توانند پیش از این استاندارد را اتخاذ کنند.

پیشنهادی برای تمدید CECL تاریخ موثر برای شرکت های کوچک، پشتیبانی از طرف هیئت مدیره به طور هماهنگ صورت گرفت. این پیشنهاد در حال حاضر در برابر نظر عمومی است.

مایک لاندبرگ، مدیر مالی موسسات مالی در شرکت حسابداری RSM ایالات متحده، می گوید: "روند جمع آوری، تمیز کردن و اعتبار [وام از دست دادن داده ها طولانی تر از انتظار ما بوده است." "داشتن زمان بیشتر برای [برای بانک ها] برای اجرای مسیرهای موازی یا اصلاح مدل های خود واقعا، واقعا مفید است."

لاندبرگ اشاره می کند که بانک های کوچک اکنون نزدیک به شش سال برای پیاده سازی استاندارد، که در سال 2016 به تصویب رسیده اند، نیز وقت دارند.

او می گوید: «[پیاده سازی] مدت زیادی طول می کشد و یک پروژه بزرگ است. "قطعا" وضعیت پا را از گاز خارج نکنید ". این زمان برای دریافت آن درست است. "

FASB همچنین کمک های اضافی به موسسات مالی با یک سند Q و A جدید منتشر شده در مورد پیش بینی "قابل قبول و قابل اطمینان" ارائه داد و یک جشنواره چند شهر برای دیدار با تمرین کنندگان کوچک و بانکداران اعلام کرد. کورپس می گوید Q & A به نظر می رسد که بانک ها باید کار کنند تا یک پیش بینی ایجاد کنند و بانک های پیش بینی شده دیگری را نیز در نظر بگیرند.

"من فکر می کنم که مردم واقعا با کلمه" پیش بینی "عصبی هستند،" او می گوید. "آنچه که ما تلاش کردیم در پرسش و پاسخ روشن شود، این است که واقعا فقط برآورد شده است، و همچنان توضیح می دهد که چه برآوردی باید باشد."

 

 

 جریان انتظار ضرر حاصل از اعتبارات) Current Expected Credit Losses (CECL برای بانک های کوچک به تاخیر افتاد

توسط: کیه لاو هاسلت، مدیر عامل مدیر بانک

ژوئیه 18، 2019

مترجم : دکتر بهرام جاویدی نژاد






نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها : جریان انتظار ضرر حاصل از اعتبارات،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

"بهترین تفکر استراتژیک در خدمات مالی"

 

پیشرفته ترین بانک در کشور توسط مدیر هوشمندانه این صنعت اداره می شود.

ریچارد فایربرگ، یکی از بنیانگذاران، یک استراتژیست بی رحمانه است که به Capital One Financial Corp. هدایت شده است و در سفر 25 ساله ای شگفت انگیز که به عنوان یک رویکرد جدید برای طراحی و بازاریابی کارت های اعتباری آغاز شد.

امروز، Capital One، که بزرگترین بانک تجاری ایالات متحده با دارایی 373.2 میلیارد دلار است، خود را تبدیل به یک شرکت پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته با آرمان های ملی کرده است.

نیروی محرکه پشت این تکامل پروتئین، فیبرنکان 68 ساله بوده است، فردی بسیار خصوصی که به ندرت به مصاحبه با مطبوعات می پردازد. یک سرمایه گذار که او را سال ها شناخته است-تام براون، مدیر عامل صندوق هزینۀ سرمایه دوم، می گوید که Fairbank "حتی با من هم محدود شده است."

براون در سالهای سرمایه گذاری در Capital One سرمایه گذاری کرده است، از جمله در حال حاضر. او احترام زیادی برای تردید Fairbank دارد و معتقد است که او "تا حد زیادی، بهترین متفکر استراتژیک در خدمات مالی است."

من یکبار در سال 2006، برای مجله بانکداری، با Fairbank مصاحبه کردم. حتی پس از آن روشن شد که او به استراتژیست هادی  مانند Sun Tzu نزدیک می شود گفت: "استراتژی باید با شناسایی جایی که بازار در حال رفتن است شروع شود. "پایان بازی چیست و شرکت چگونه برنده می شود؟"

Fairbank گفت بسیاری از شرکت ها در برنامه ریزی استراتژیک خود دچار ترس هستند و فکر می کنند "این یک حرکت جسورانه برای تغییر 10 درصد از جایی است که آنها هستند." در عوض، او گفت که شرکت ها باید بر روی اینکه چگونه بازارهای خود تغییر دهند، چقدر سریع آنها را تغییر دهند  و زمان که این تحول معطوف شوند.

 

هدف این است که پیش از تغییر تعارض بجای تعقیب آن، تغییری ایجاد کند.

وی گفت: " سرعت انجام این موضوع حساسیت بسیار بیشتری را ایجاد می کند و به شرکت اجازه می دهد که حرکت های جسورانه ای را از موقعیت قدرت به دست آورد."

این رویکرد تهاجمی به استراتژی را می توان در طول تاریخ شرکت مشاهده کرد، در سال 1988 هنگامی که Fairbank و یک همکار سابق نایجل موریس، Richmond، Corp. Signet Financial، ویرجینیا را متقاعد کرد تا یک بخش تقسیم کارت اعتباری با استفاده از یک روش جدید مبتنی بر داده ها . این واحد چنان بزرگ و سریع رشد کرد که خود Signet خود را نابود کرد و در سال 1994 به عنوان "سرمایه اول" سرنگون شد.

تکامل این شرکت از آن زمان به وسیله مجموعه ای از خرید های استراتژیک آغاز شده است، که در سال 2005 هنگامی آغاز شد که شرکت Hibernia Corp.، یک بانک منطقه ای با دفتر مرکزی در نیواورلئان، خریداری کرد. در آن زمان، Capital One به سرمایه گذاری خود برای وال استریت اعتماد کرد و Fairbank نگران آن بود که یک رویداد اقتصادی بزرگ می تواند ناگهان خاموش شود. او به دنبال سپرده های بیمه ای بود که نه تنها به معامله هیبرنی منجر شد، بلکه علاوه بر جذب بانک های منطقه ای در سال های 2006 و 2008 نیز بود.

براون می گوید که این حرکت های استراتژیک احتمالا بیمه بقای شرکت زمانی که بازارهای سرمایه در طول بحران مالی مسدود شدند. او می گوید: "اگر آنها این بانک ها را خریداری نکرده باشند، بعضی از افراد مانند خودم هستند که فکر نمی کنند سرمایه One در اطراف امروز باشد."

همانطور که کسب و کار کارت اعتباری Capital One همچنان رشد کرد، Fairbank می خواست استراتژی موفقیت آمیز داده ها را به سایر محصولات وام مصرف کننده که در حال آغاز شدن در سطح ملی بودند، اعمال کند. در طول 20 سال گذشته، یکی از بزرگترین وام دهندگان خودرو در کشور شده است. این شرکت همچنین دارای یک کسب و کار وام تجاری قابل توجه با تخصص هایی مانند املاک و مستغلات چند طبقه و مراقبت های بهداشتی است.

 

سرمایه یکی در میان تحول دیگری، به یک بانک ملی مصرف کننده دیجیتال است. براساس Sandler O'Neill، شرکت پلت فرم بانکداری دیجیتال ING Direct را در سال 2011 به مبلغ 9 میلیارد دلار به فروش رساند و آنرا Capital One 360 ​​را بازتولید کرد. مکان های اداری از 1000 در سال 2010 به حدود 500 کاهش یافته است. .

هنگامی که Fairbank فرانچایز بانکداری منطقه ای خود را در اوایل دهه 2000 جمع آوری کرد، بازار اوراق بهادار ایالات متحده بسیار منزوی بود. در سال های اخیر، بازار سپرده شروع به تحکیم و Capital One کرده است تا بتواند از مزایای آن با پلت فرم دیجیتال خود استفاده کند.

امروزه تکنولوژی رانندگی بزرگی در پیش روی تبدیل Capital One است. این شرکت بخش زیادی از اطلاعات و توسعه نرم افزار خود را به ابر انتقال داده و پلتفرم فن آوری اصلی خود را بازسازی کرده است. در واقع، آن را می توان به عنوان یک شرکت فن آوری ارائه می دهد که خدمات مالی، از جمله محصولات سپرده بیمه ارائه شده است.

Fairbank در نامه ای به سهامداران 2018 خود نوشت: "ما شاهد تغییرات بزرگی در فرهنگ و جامعه ما بوده ایم، اما تغییراتی که در 25 سال نخست نخستین Capital One اتفاق افتاد، در مقایسه با سه ماهه ی قرن بیست و یکم که در حال گسترش است، کم رنگ خواهد شد." "و ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم چون تکنولوژی همه چیز را تغییر می دهد."

در Capital One، رانندگی تغییر شغل اصلی Fairbank است.

 

بهترین تفکر استراتژیک در خدمات مالی"

توسط: جک میلیگن، سردبیر برای مدیر بانک

ژوئیه 19، 2019

مترجم : دکتر بهرام جاویدی نژاد






نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

شش راه جالب در روند بانکی مدرن

بانک امروز به طور کلی به اندازه بانک دیروز نگاه نمی کند. بانک ها با استفاده از فناوری هوشمند سعی دارند خود را به بانکی آنلاین و همراه، مصرف کنندگان تبدیل نمایند

این حرکت دائمی در صنعت باعث شده است تا برخی از نوآوری های هیجان انگیز، جالب توجه. برای مارک های بانکی، مورد هدف قرار گیرد . تا انجائیکه  که در حال حاضر چگونگی سرمایه گذاری در این روند به جهت سوداوری بیشتر  و کسب اطمینان مصرف کنندگان برای بازگرداندن بیشتر بعنوان یک هدف اصلی تعیین میگردد.

 

اما کدام تغییرات بیشترین جذب را دریافت می کنند؟

ذیلا شش مورد از جالب ترین آنها را  در بانکداری مدرن عنوان میگردد:

 

1. آزمایشگاه نوآوری

تمام شاخه های خلاقانه طراحی مجدد، فناوری های هوشمند و ابزارهای متحرک موبایل باید از جایی بیرون آمده باشند. این "جایی" معمولا یک آزمایشگاه نوآوری است، یک تکنیک که توسط تعدادی از موسسات بزرگ بانکی در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این آزمایشگاه ها جایی است که طراحان می توانند ایده های جدید خود را در مورد کارکنان و مصرف کنندگان به طور یکسان آزمایش کنند. آزمایشگاه اغلب مؤسسات مربوط به این موضوع است، مراکز پر از اسباب بازی ها و ابزارک ها، همه امیدوارند که چیزی به دست آید و بتوان آن را به شعب بانک تبدیل کند


ادامه مطلب


نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها : شش راه جالب در روند بانکی مدرن،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

8 فن آوری های جدید بانکی در 5 سال آینده مشاهده خواهید کرد

تکنولوژی جدید در بانکداری در حال حاضر بخش مالی را تغییر می دهد و چشم انداز بانکی سنتی در 5 سال آینده به سرعت در حال تغییر است. ویژگی های ایمنی، مانند رمزنگاری پیشرفته و بیومتریک، به محافظت در برابر کلاهبرداری های بانکی کمک می کند و برنامه های از راه دور باعث می شود تا بدون نیاز به بازدید از یک شاخه، بانکداری خود را ساده تر کند.

1.     فناوری Blockchain

تکنولوژی Blockchain تنظیم شده است که اساسا خدمات بانکی و مالی را تغییر دهد. این مدیریت مالی را از یک مقام مرکزی به یک شبکه وسیع رایانه متمرکز می کند. معاملات مالی به بسته های رمزگذاری شده یا «بلوک ها» تقسیم می شوند که پس از آن به زنجیره ای از کد رایانه اضافه می شوند و برای بهبود امنیت سایبری رمزگذاری می شوند. این مقایسه با «ایمیل برای پول» توسط مدیر عامل Batching Mastery شروع به کار شده است. از آنجا که این فن آوری توانایی بهبود بخشیدن به جنبه های مختلف بانکداری را دارد و اساس دیگر گرایش های تکنولوژی بانکی مانند بیتکوین است، دیگر این مسئله نیست که آیا بلوکچین صنعت بانکی را تغییر خواهد دادو زمانی این مهم بر طبق گفته مدرسه وارتون دانشگاه از پنسیلوانیا انجام خواهد شد .

 

2. ارتقاء دستگاه های خودپرداز

سیستم های خودپرداز در سال 1967 اولین بار در سال 1967 معرفی سیستم تکنیک های بانکی شدند. انقلاب بعدی در دستگاه های خودپرداز احتمالا شامل پرداخت های بدون تماس می شود. خیلی شبیه Apple Pay یا Google Wallet، به زودی شما قادر به انجام معاملات ATM بدون تماس با استفاده از گوشی هوشمند خواهید بود.

برخی از نوآوری های ATM اکنون در خارج از کشور موجود هستند. برای مثال، اعتبار سنجی بیومتریک در هند در حال حاضر استفاده می شود و تشخیص عنبیه در دستگاه های خودپرداز بانک مرکزی قطر قرار دارد. این تکنولوژی ها می توانند با محافظت در مقابل هک های ATM، به امنیت بانک ها کمک کنند.




ادامه مطلب


نوع مطلب : ترجمه مقالات علمی، 
برچسب ها : 8 فن آوری های جدید بانکی در 5 سال آینده مشاهده خواهید کرد،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

اگر بین قلب و ذهنت جنگ و جدالی

در گرفت ، فراموش نکن ؛

همیشه حق با قلب توست .

چرا که ذهن توسط جامعه بنا می شود.

ذهن ، حاصل تعلیم و تربیت جامعه است.

جامعه ، ساختار ذهن را به میل

 خودش شکل می دهد .

 ذهن ، هدیه ی زندگی نیست .

 اما قلب ، بکر است.

هدیه ی آفرینش است .

از ازل پاک بوده و تا ابد ، پاک و

 پاکیزه خواهد ماند.






نوع مطلب : مدیریتی، 
برچسب ها : همیشه حق با قلب توست .،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

گیج کننده‌ترین اقدامی که علیه

 

خویش می‌توانیم بکنیم این است که بکوشیم قلب‌مان را به

چیزی قانع کنیم که مغزمان‌می‌داند یک‌دروغ بزرگ است.

 

شنون آدلر






نوع مطلب : اخلاقی، 
برچسب ها : شنون آدلر،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

وقتی که گیاهی را می‌کارید،

اگر او به خوبی رشد نکند،

گیاه را سرزنش نمی‌کنید.

شما به دنبال دلایلی که

او به خوبی رشد نمی‌کند می‌گردید.

 او می‌تواند به کود، یا آب بیشتر ،

یا آفتاب کمتر نیاز داشته باشد .

 انسان هرگز گیاه را سرزنش نمی‌کند .

اما ما با دوستان یا خانوداه خود مشکل داریم،

ما شخص دیگر را سرزنش می‌کنیم .

اما اگر بدانیم چگونه از آن‌ها مراقبت کنیم،

آن‌ها نیز مثل آن گیاه، بخوبی رشد خواهند کرد.

 نه سرزنش کردن،

و نه سعی برای استفاده از عقلانیت و برهان ،

اصلاً هیچ تأثیر مثبتی ندارند.

هیچ سرزنشی ، هیچ عقلانیتی ، هیچ دلیلی ،

فقط فهمیدن.

اگر انسان بفهمد، و نشان دهد که می‌فهمد،

می‌تواند عشق بورزد،

و شرایط تغییر خواهد کرد...

 






نوع مطلب : مدیریتی، 
برچسب ها : وقتی که گیاهی را می‌کارید،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

همانطور که خوردن شراب حرام است

خوردن غصه هم حرام است خوردن هیچ چیز مثل

 خوردن غصه حرام نیست.

اگر فهمیدیم جهاندار علم اوست دیگر چه غصه ایی باید بخوریم ؟

 

دکتر قمشه‌ایی






نوع مطلب : اخلاقی، 
برچسب ها : خوردن غصه حرام نیست،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

من چیزهای زیادی را در دست گرفتم و همه ی آنها را از دست دادم،

ولی هر آنچه را که در دستان خدا قرار دادم؛ هنوز دارم...

 

 مارتین لوترکینگ






نوع مطلب : اخلاقی، 
برچسب ها : مارتین لوترکینگ،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
یکشنبه 30 تیر 1398

 

بلاخره همه یک روزی می‌میرند و صد سال که بگذرد، 

دیگر هیچکس درباره اینکه دیگران که بودند و چطور مردند 

سوال نمی‌کند. پس بهتر است همانطور که دلت می‌خواهد

 زندگی کنی و همانطور که دوست داری بمیری.

 

کنزابورو اوئه






نوع مطلب : مدیریتی، 
برچسب ها : بلاخره همه یک روزی می‌میرند،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
شنبه 29 تیر 1398

 

 

وقتــی تحصیل کرده هستید

 

کـــه بتوانید

 

تقریبا هر حرفـی را بشنوید

 

بدون آنکــه عصبانـی شوید

 

یا اعتماد به نفستان را

 

از دست بدهید ...

 

 

 

وینستون چرچیل






نوع مطلب : مدیریتی، 
برچسب ها : وینستون چرچیل،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
شنبه 29 تیر 1398

 

آدم‌ها عاشق ما نمی‌‌شوند ، آدم‌ها جذب ما می‌‌شوند.

 

در لحظه‌ای حساس حرف‌هایی‌ را می‌‌زنیم که شخصی‌

 نیاز به شنیدنش داشته.

 

در یک لحظه ی حساس طوری رفتار می‌‌کنیم که شخص احساس

 می‌‌کند تمام عمر در انتظار کسی‌ مثل ما بوده

 

در یک لحظه ی حساس حضور ما ، وجودِ شخص را طوری کامل 

می‌‌کند که فکر می‌کند حسی که دارد نامی‌ جز عشق ندارد.

 

آدم‌ها فکر می‌‌کنند که عاشق شده اند. آدم‌ها فکر می‌‌کنند بدون

 وجود ما حتی یک روز دوام نمی‌‌آورند. آدم‌ها فکر می‌‌کنند مکمل

 خود را یافته اند. ... 

آدم‌ها زیاد فکر می‌‌کنند

 

آدم‌ها در واقع مجذوب ما میشوند و پس از مدتی‌ که جذابیت ما 

برایشان عادی شد ، متوجه می‌‌شوند که چقدر جایِ عشق در 

زندگی‌‌شان خالیست ... می‌‌فهمند در جستجوی عشق‌های واقعی‌ 

باید ما را ترک کنند

 

تمامِ حرفِ من اینست که کاش آدم‌ها یاد بگیرند که " عشق پدیده‌ای 

حس کردنی است نه فکر کردنی " و کاش بفهمند که بعد از رفتنشان ،  

عشقی‌ را که فکر میکرده اند دارند چه می‌کند با کسانی‌ که حس 

میکرده اند این عشق واقعی‌ ‌ست.

 

 

 

نیکی‌ فیروزکوهی

 

در خانه ما عشق كجا ضیافت داشت






نوع مطلب : اخلاقی، 
برچسب ها : آدم‌ها عاشق ما نمی‌‌شوند، آدم‌ها جذب ما می‌‌شوند،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
شنبه 29 تیر 1398

 

مرد جوان فقیر و گرسنه ای دلتنگ و افسرده روی پلی نشسته بود

و گروهی از ماهی‌گیران را تماشا می کرد،

در حالیکه به سبد پر از ماهی کنار آنها چشم دوخته بود.

با خود گفت: کاش من هم یک عالمه از این ماهی ها داشتم.

آن وقت آن ها را می فروختم و لباس و غذا می خریدم.

یکی از ماهی‌گیران پاسخ داد:

اگر لطفی به من بکنی هر قدر ماهی بخواهی به تو می دهم.

 

این قلاب را نگه دار تا من به شهر بروم و به کارم برسم.

مرد جوان با خوشحالی این پیشنهاد را پذیرفت.

در حالیکه قلاب مرد را نگه داشته بود،

 ماهی ها مرتب طعمه را گاز می زدند و یکی پس از 

دیگری به دام می افتادند.

طولی نکشید که مرد از این کار خوشش آمد و خندان شد.

 

مرد مسن تر وقتی برگشت، گفت: همه ی ماهی ها را بردار و برو

اما می خواهم نصیحتی به تو بکنم. دفعه

بعد که محتاج بودی وقت خود را با خیال‌بافی تلف نکن.

قلاب خودت را بنداز تا زندگی ات تغییر کند،

زیرا هرگز آرزوی ماهی داشتن

تور ما را پر از ماهی نمی کند






نوع مطلب : مدیریتی، 
برچسب ها : زیرا هرگز آرزوی ماهی داشتن تور ما را پر از ماهی نمی کند،
لینک های مرتبط :
دکتر بهرام جاویدی نژاد
شنبه 29 تیر 1398


( کل صفحات : 11 )    1   2   3   4   5   6   7   ...   

آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
تاریخ روز